Alla inlägg under december 2012

Av Carro - 19 december 2012 18:51

Jaha, idag lämnade jag Sofia vid bussen när hon skulle till skolan då Micke jobbade..

Han slutade kl 9 i dag och gick på igen på ett pass kl 15-23 så när han kom hem passade vi på att åka till säter och hämtade sofias skidor och skridskor och allt annat inför jullovet..


Skönt i morgon kort dag för sofia i skolan bara till 10,30 =)


Sen gick jag och Milton och mötte upp sofia när hon kom från skolan igen..

=)


Sofia ringde till en klasskompis som självklart ville komma hit å leka =)

Så nu sitter dom å tittar på julkalendern tillsammans och myser i soffan..

Hans mamma å pappa skulle komma förbi och hämta han vid 19 tiden så vi får se när dom dyker upp =)


Sen bakade jag lite kakor på eftermiddagen och sedan gjorde rent akvariet så nu mår fiskarna tipp topp igen =)


Lagade lite köttfärssås och pasta hjul och barnen åt med god aptit! =)


I morgon bär de av att handla lite så får vi se vad vi bestämmer oss för att äta i morgon..


Får fundera på det en stund till..

Nu funderar jag på om jag orkar ställa mig å baka kolakakor?

Undra Undra!


Jaja ha de!

Av Carro - 18 december 2012 16:33

Vilken hemskt lång dag! Önskade det gick lite fortare med denna dagen känns som denna dagen har jävlats till max idag!

Men iaf hunnit med att torka golven och dammsuga på övervåningen idag och bäddade rent Sofias säng innan hon kom hem från skolan..


Sen har det bara varit mys en stund med skrutten.. Medans det vart mellis..

Å nu då? Vad händer???


Önskade tiden kunde gå fortare så jag fick göra mat någongång idag och inte i morgon som det känns just nu.. Så sofia får gå in i duschen och sen lägga sig efter maten så mamma får egen tid och ska slå in lite julklappar iaf.. Resten ska inhandlas på fredag... :/


Igår fick en kompis till mig en liten tjej =) Så glad för deras skull! Jag å sofia får komma och hälsa på sen =)


Å Micke jobbar och jag går hemma fortfarande å sjukskriven.. Önskade jag inte behövde gå hemma och va sjukskriven önskade jag oxå fick jobba!

Men det sätter min rygg stopp för ganska rejält..

Jaja nu blir det å tända i pannan snart sen gå å röka..

Gått massor med vändor med vovven idag också... Men nu börjar min rygg strejka så hoppas att anders kikar förbi och tar en promenad med vovven..


Nä skriver kanske senare...


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards