Alla inlägg under december 2011

Av Carro - 5 december 2011 11:06

Igår kom min lilla älskling hem efter hon hade varit hos sin pappa över helgen, vi åt mat å tog de lungt hon ritade sen skulle hon bada, när jag börjar fylla upp badvatten åt henne då small de till i ryggen så micke fick ta över henne i badet sen gick ja å la mig på soffan..


Det gjorde grymt ont visste inte vart ja skulle ta vägen! :(


Jaja, slutade med att lämna Sofia hos sin mormor igår kväll å vidare in till akuten i falun där dom ville lägga in mig....

Jag vägrade!


Jaja men fick mer smärtstillande utskrivet och sjukskrivning och order om att ej bära tunga saker...


Vidare utredning skall de blir med MR undersökning...


Jaja hoppas bara dom kan göra något åt min rygg.....

Av Carro - 2 december 2011 11:53

Jaha, dåså igår körde jag å Micke ner Sofia till sin pappa, min rygg ville inte riktigt vara med på att åka 44 mil på en dag... Ont ont ont...

Å värktabbletterna hjälper ju inge de heller! Morr....


Jaja, nu har man diskat lite iaf, hunnit få i sig lunch och duschat.. Undrar om man ska försöka plocka lite å dammsuga av golven åter igen... Blir smutsigt med 4 personer i en 2:a ! :(

Jaja men bara att vänta tills febuari då blir det flytt till hus! Längtar!


Men idag är jag själv hemma, Anton e hos sin mamma sofia är hos pappa å micke jobbar så nu e det lungt å skönt tills på söndag då mitt busfrö kommer hem sen på torsdag nästa vecka kommer anton hem igen! :)
På fredag kommer det 3 barnet hem också.. Saknar alla tre barnen massor!

Jaja undrar om man ska försöka mysa lite nästa lördag med hela familjen med godis å film och kanske innan det spela lite spel? å äta något gott.... :)


Ja som ni kanske förstår har jag skaffat ny sambo och fått två bonusbarn :)


Så nu e vi i familjen.

Micke 39

Jag 24

Alexander 16

Anton 11

Sofia 6


Från en liten familj till en stor! :)


Älskar min familj oerhört!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards